Wednesday, October 1, 2014

O seara la vesuvio caffe

Seara trecuta am avut placerea de a fi prezenta la Cenaclul de urgenta. A fost o seara frumoasa, eleganta. O seara frantuzeasca. Cu muzica buna, poezii, destainuiri. O seara plina de emotii. Eu cel putin cand am plecat ma simteam atat de incarcata de emotii incat mai aveam putin si explodam. Imi venea sa plang! Atmosfera era minunata si oamenii din jurul meu la fel. Dar... simteam ca lipseste ceva. Lipsea umarul de care obisnuiam sa imi sprijin capul. Lipsea mana care intotdeauna ma incalzea. Lipseau buzele care ma sarutau mereu infometate. Lipseau...
Era tarziu. Iar eu ma plimbam singura prin centrul orasului. In mine se ducea o batalie demonica. Salbatica. Nesfarsita. Dar mi-am spus ca trebuie sa ma linistesc. Si sa astept...

No comments:

Post a Comment